Tuesday, November 8, 2011

Cuti Raye Hari Tuu..

Assalamualaikum...

Ewahhhh dah balik bercuti yer korang...alhamdulillah selamat sampai destinasi dan selamat pun balik semula bekerja yer..
Cik sue pun selamat semuanyer jugak...balik kluang hari tu lalu hway...jem tu ehehehe...jarang kalau balik kluang ikut jalan hway..selalu ikut jalan biasa je..ok laaa tak mau banyak cerita ..layan gambo je laaa...





Sebelum hari raya qurban hari tu sempat la jait ni..last2 minit heee...




Tak sempat nak basuh...nak pakai jugak huuuu...



hway yang jem heeeee..

tak habis2 ngan gaya tangan nyer tu...


Adam..

Ni apa kes ni...bawa keta sambil pangku anak..is2..kene bagi saman neh..jgn d biarkan hehehehe...


tengok laa gaya tangan dia tu..







4 comments:

peace said...

selamat hari raya

Cik Sue said...

Selamat hari raya juga..hehehehe

SyahNur said...

cantik la blouse dgn skirt tu... skirt tu nmpak mcm circle skirt... sy masih fail lg jahit kain lain selain dr kain cotton.. huhu..

Cik Sue said...

hehehehe kene cuba..da cuba mesti ok hehehe..saya tu pun main hentam je tgk blog tutorial kat gmj ehehehe..