Monday, February 13, 2012

Selamat Pengantin Baru

Assalamualikum...

Sampai tiga post n3 hari ni cik sue balun ahahaaha...ok yang ni nak buat ucapan tahniah gitu kat dua orang adik lelaki cik sue ni yang baru je selamat mendirikan masjid memasing..semoga korang belajar lebih bertanggungjawab sebagai pemimpin rumahtangga..dan semoga korang kekal bersama hingga abadi..aminnnnn...



Adik ipo lelaki cik sue yang selamat di ijab kabulkan pada 27 January 2012 di Muar..




Adik lelaki cik sue pulak..selamat di ijab kabulkan pada 10 febuary 2012 di Kapar Klang...


ahahahaha ramai beno nak kawen tahun ni..bulan depan sorang lagiknyer turn..adik ppuan cik sue plak...kat terengganu..



4 comments:

Aku dan Sulaman said...

wah...kat Muor kat mana tu...kg akak tu..hehe

Cik Sue said...

muor kg bukit gambir tak salah nyer...akak duk muor kat mana?..wah kita chat kat sini plak ahahahaha...

Aku dan Sulaman said...

ehehe...bkt gambir tu dh dekat sangat kg akak...kg sawahring..huhu..:D

Cik Sue said...

la haiii ehehehehe...say ni pertama kali masuk area situ..tak tahu sgt..hari minggu ni sambut menantu kat umah mertua..