Monday, February 13, 2012

sesi ber foyerrr..foyerrr

Assalamualaikumm

Mood bosan campur ngan sakit semua tulang2 ahahahaha..korang sehat ker?...harap semuanyer sihat belaka..cuaca skang kan main panas yerkk...cik sue sekeluarga semua duk layan selsema..penat badan..batuk...Adam plak duk layan batuk AKA nak semput...
ok laaa tak der citer jahit le kali ni..layan gambo je laa ekkk..gambo masa g jalan-jalan cari pasal kat bukit fraser masa cuti maulidul rasul dan taipusam hari tu...layannn....



tempat kami menginap...


bilikk cik sue kat tingkat atas sekali...kene naik tangga ni...jenuh usung ayep ke bilik ...

siann dia ....sejukkk!!!


sesi mkan pagi ....








cuaca pagi...



turun bukit fraser..sopin plak kat IKEA ehehehehe..eh santiknyer bajuuuuu kotak2 tu ehehehehe...


Dah la ekkk....sikit dah le..nk tgk lagi pergi la ushar kat fb ehehehe..ok tatatata


4 comments:

Aku dan Sulaman said...

eh tu yang blouse su buat tukan....bestnye klu pandai jahit blouse macam sue...tkyah bli mahal2 kat luor tu...:)

Cik Sue said...

mana?..yg kotak2 tu ker?..ehehehehe..banyak dah baju sue buat sdrik kak..jimat kikikikiki...kain tu sue beli 2.5mtr je tak sampai pun sepuluh rgit ehehehehe..yg pokadot beli 3mtr baru rm12.00 dapat yg baju anak dara den sekali ehehehehehe...

Aku dan Sulaman said...

bestnyeeee....kene blajo nieh......ehei mmg kene blajo nieh...:)

Cik Sue said...

kikikiki..sila2...blajo sunguh2..jimat je..kalau dok sakit hati je tgk baju kat kedai tu ahahaha...buat sdrik tak sampai dua puluh...beli..nk dekat 50..tu baru selai hukkkk...da laa saiz comey2 je..tak layok den nak pakai ehehehe...