Saturday, December 1, 2012

Blause Copy Paste :-D

Assalamualaikumm...

Korang sehat?..jangan main ujan nah..musim ujan nih..jangan tido dalam opis jugak...sejuk-sejuk ni korang bkn leh percaya ahahah..kang dapat surat cinto...

Balik dari Terengganu..banyak bende nak story..tapi rasa tak de masa nak menaip huk huk huk...nnti terluang masa nak cerita jugak..tak de yang nak baca cs tak kesah..asalkan dapat luahkan apa yang terbuku d hati..ewahhh bunyik cam org putus cinte je kan :-D...

ok laaaa layan je laaa hasil kije cs pada mnggu ni...tuan punyer baju kasik tayang...tu yang aaiiii suke ehehehehehe...


Kastemer minta bloause yang macam ni ....:-D





Ni leee copy paste nyerr :-D









yang ni lain kastemer..kain sari nk buat kurung moden :-D....ok gak kan?...heeeee sedang masuk bakul kikiki..




 Yang ni kastemer paling cerewett....hari-hari duk tanyer...bila baju akak nak siap?....buuu,baju akak da jaittt ?...buuu..jahit laa cepat baju akak...arkhhhhh..yer la yer laaaaaaaaa...



 saya pergi buat lip lap kat tengah baju tu kat kedai kat bando kluang sana...apa ntah nama kedai..lupe laapulak..tapi lokasi tau :-D...


ok dah laaaa..nk g vacuum keto..yg da macam utan..tatatatata


7 comments:

Anonymous said...

cs... bj y copy paste tuh ikut pola blouse eh????

Cik Sue said...

baju yg copy paste tu cs ikut pola kurung moden...

AZILA ADILA said...

cik CS... BERAPA YE KALAU NAK MTK JAIT MCM BLUOSE TU?UPAH BERAPA?

Cik Sue said...

Aziala...upah basic ...RM20.00...kalau letak zip belakang RM25.00 :-D...kalau berminat ..sms 0196450656..atau pm kat fb..atau email surtimayusof@gmail.com okehhh :-D

azura said...

cs tq sgt share ilmu... sy ni pndai jhit bju kurung je... mggu lepas sy surf sal jahitan jmpa la blog ni... sgt22222 suka... coz sy mmg tgh nk blajo jhit bju lain plak... mnklum la cuti skolh x wt pape so ingt next week blik kg leh jhit bju yg de kt blog ni... tq sgt... t dah siap sy tempel pic kt cni... ni sy nk tnya utk blouse cm ni, pkai kain jenis pe yep??? kain2 tu nmpk cntik je...

Cik Sue said...

wellkang...sama lah kite blajo yee..nnti jgn lupa tnjuk kat cs hasilnyer...cs rasa d hargai kalau ada yg sudi nk kongsi hasil tuto cs kat sini...blouse kat post ni adalah dari kain chiffon :-D

Anonymous said...

cik su....kalau x keberatan leh bagi pola blouse ni tak ?
thanks