Tuesday, December 11, 2012

Pemplum Nursing

Assalamualaikummm

hari ni nak tayang lagik satu mangsa yang telah ku nursing kan ahahahaha..apa la nk jadik ngn cs ni kan...semua nak di nursingkan huuuu..apa nak buat ..da ada permintaan ,nak buat cemana hukhukhuk...layannnn :-D





amacam..ada brannn :-D....sapa lagik nak ku nursingkan ni kikikikiki







5 comments:

ita said...

cantek la kak..bgus ade bj nursing ni..senang,nt nk buat gak la bj cmni hehe,senng nk jln, hehe nt free leh tlng ajar ek hehe,jgn mare..

Cik Sue said...

ita...pemplum dah cs ajo :-D...just masukkannursing tuto krg moden nursing tu aje..aplikasikan kat pemplum ni...selamat mencube kihkihkih

ita said...

tq cik sue..tp la nie xleh wat lg..perut tgh mmbesar hehe,apa2 pun kasi studi dlu hehe

Cik Sue said...

ooo ikikikiki..ok lah boleh buat dulu oekh jgak nnti ready to pakai jek masa bebi ada kikikiki...

Mie Tiah said...

Bestnye..skrg br la ble bfesyen..kalo kena pkai bj butang dpn je..skrg dh ada plhan...ble try jait sndiri ni..tq kak