Thursday, December 27, 2012

tAyaNg mEnaYanG :-D

Assalamualaikumm

Minggu yang sangat kritikal untuk cik sue...terkadang datang satu perasaan macam nak bunuh diri je ahahahahaha....tapi bila ingatkan mesin jahit ku yang tersayang yang bakal takder tuan..tak jadi ekekekeke...tak baik woo bunuh diri..nnti mati di laknati... Subhanallah...minta jauh ahahahaha..korang jangan ambil serius cik sue merapu jek..

Jadual cik sue padat sangat..adoiii laaaa..kije banyak nak menjawab soklan pmbaca yangda pandai serang cs kat hp plak dah..adehhh la..kaki duk jahit..tgn pegang hp..jap org ni msg jap org tu call ayoooooo :-D...cik sue buat yang terbaik supaya korang tak putus smagt utk menjahit :-D...

ok lah cakap banyak sangat kang ada pulak orang makan hati dengan cik sue ahahaha..meh layan baju cik sue aje laaa :-D


JUBAH PRINCESS CUT






JUBAH PANEL CUT






PEMPLUM SENGET :-D





BLOUSE NURSING






9 comments:

hijabsufi said...

merah putih tu same dgn baju raye sy...:)

ita said...

salam akak...kite nie sgt kagum n jeles la ngan akk nie..walopun hya bljr sendr jer..mcm2 jns bju akk bole wat.tp alhamdulillah..sekurang2nyer kite ade icon/idol yg bole jdkn cth ..yg hya bljr sndiri gak..xsepandai akk..pndai sket pon ckup la..doakn yer..

cik ani said...

Salam cik sue...hebat cik sue.. kaki tangan buat keje.. kalau blh tambah tgn mesti naktambah lagi 10..ekekek... terbaik ciksue. smga lbh maju.amin

Cik Sue said...

hijabsufi...keh keh keh...

ita :..alah ita pun boleh..jadi jgn kagum dgn cs ehehehe..ita boleh buat lagik terbaik dari cs kalau pi asah bakat dan pi belajo dgn tok guru..okehh cayok2

Cik Sue said...

cik ani..alahhh malu aiii ahahaha..lau tambah lagik tgn..ap amau jadik?...sutong kurita kah ekekekekeke...:-D...

Qiya Saad said...

Salam c.sue..ade x post ttg pola jahitan jubah wrna mrah ptih 2?lau ade mnta tlg c.sue bg link 2 ye..cntik btul potongan n pattern bju 2..

Cik Sue said...

Qiya,,,wsalam..yg tu namanyer jubah potong princeess...cs lom buat tuto utk jubah tu...agar sukar nk memahamkan atau nak mempersembahkan tuto supaya org boleh faham..insyaAllah..cs cuba iktiarkan buat...

Anonymous said...

sy suka sangat tengok hasil kerja tangan cik su..cam profesional..nampak sgt kemas cam butik punya pakaian..paling saya suka peplum warna merah hati dgn kain hitam tu..sy suka sgt blog ni..banyak ilmu yg saya dapat..susah nak cari org yg btul2 berkongsi ilmu cam cik su ni..terima kasih banyak cik su..tutorial dan ilmu yg cik su kongsikan sgt membantu saya =D

Seri Tasik said...

Assalamualaikum,

baru jumpa blog nei.. bestnya.. mintak izin ye guna pola jubah A cut tu.. nak cuba buat sendiri.. pola jubah panel cut ada x.. cantik sgt jubah tu..