Tuesday, November 18, 2014

Me Buat Lawak Angkasa Raya...

Assalamualikumm...

Makcik timbul lagi ahahahaha..standart la kejap tenggelam kejap timbul..pehtu wak alasan...bzzzzz..kah kah kah.....orait....makcik mang suke wak lawak angkasa kan ahahaha...

Makcik ingat makcik da manopous dah kihkihkih...tetibe makcik terbersalin baru baru ni ( bule gitu terbesalin?..ahahaha ).....karang karang la makcik buke pekung di dada ...makcik nak tayang bebi makcik je dulu.....kihkihkih

ok makcik dah selamat melahirkan seorang putera ( puteraaaaa la lagik..aisssss )....sasaran tak menjadik apa nk buat kihkihkih....maka  bertambah lah sudah ahli team futsal makcik....pada 7 / 11 / 2014 bebaru ni....berat dia 3.58..tu diaaaa angkat nyawe makcik mengepush kan dia kuar..sampai mengigau ngigau makcik tido lepas bersalin tu ahhh....pobia skejap kan ahahahaha

jom ..meh berkenalan dgn ahli baru makcik ni ahhh...comey tak ...ekekekee






Tomeyyyy takkkk !!!...kah kah kah

Ehhhh mestilah tomey kan ahahahaha.....Alhamdulillah budak tomey ni kalis dari kuning....bacaan kuning dia 7.1 je wellpun makcik berdarah O+ ....ahhh ada petua dia tu kalau nk menuntut kene pm mokcik senyap senyap ..tak leh bagitau secara umum..nanti misi dgn pak doktor marah makcik ahahaha....

Setakat hari ni budak tomey ni tersangat lah baiknya tingkah dan lakunya....tak kuat melalak pun..dia cool je..malam dia main main sesorang dalam gelap yang samar2 romantik lampu malap....tak nagis pun...siang plak dia hebat membute..hohhhh puass makcik hogoh..xde nye dia nk layan makcik....tapi esok esok tak tau la kalau dia berubah pangai plak kan....

Nama budak tomey ni?.....adussss segan nak bagitau ahahaha...ni semua kijean bapak dia la...kasik nama anak berjele pangjang...lain dia diskas dengan kite lain plak dia taruk kat surat beranak tu...tapi tak pe laaa asal budak tomey ni sehat walafiat ya udah le kan ahahaha....nama dia ...nama diaaaa ....Muhammad Ross Iman Qayyum...haaaa amekkkk jenuh isi borang ni karang....masa diskas tak de Ross tu ...tapi balik dr buat surat beranak ada plak dia tambah Ross..kata dia karang senang nk maching dengan anak dara Che TA...wahahahahahaha.....senang nk suh g ngurat anak dara che ta....ada nama om puteh sket ahahahaha ( idung kembang mata sepet pun ada hati nk besan dgn che ta ni akakakakaka ......)

ok lah hari ni stakat tu dulu la makcik merapu....tengok bile la plak makcik nak timbul karang..kite sambung merapu bab pekung d dada plak ye ahahahhaha.....ok tatatata








5 comments:

kakayaya said...

BULEH TAHAN!! tu la org suh g amik kursus UT belajar cara ikat kain batik yg betul takmmbohhhh!!..
hahahha.. anyweii tahniah.
pastikan sejarah toyol memanjat dapur meja tak berulang kembali.
okkeh!!
selamatttt......

kakayaya said...

BULEH TAHAN!! tu la org suh g amik kursus UT belajar cara ikat kain batik yg betul takmmbohhhh!!..
hahahha.. anyweii tahniah.
pastikan sejarah toyol memanjat dapur meja tak berulang kembali.
okkeh!!
selamatttt......

Anonymous said...

alhamdulillah tahniah k.sue..moga menjadi anak soleh..so cute..~dila

Noradilin said...

Tahniah Cik Su! Cute sangat Muhammad Ross Iman Qayyum hehe. Ni nak pilih yang mana satu nak panggil? Semoga membesar menjadi jejaka yang soleh amin :)

Selamat berpantang Cik Su

Syahida Azizan said...

Alhamdulillah tahniah2...selamat bpantang & jaga diri