Saturday, March 19, 2011

Ngerii...dengan mesin jahit

Assalamualaikumm...Salam sayang semua.N3 kali ni cik sue nak tunjuk satu gambar mesin jahit industri jenama Singer.Mungkin kepada sesiapa yang kali pertama nak mengenali dunia jahitan ni mesti ngeri tengok rupa mesin jahit ni...tentu-tentunya niat nak berkecimpung dalam dunia jahit menjahit jadi terbantut ehehehe...
Jangan takut..tidak lah sesusah mane nak menggunakan mesin jahit ni.Macam kita tengok rupa orang juga..yang cantik tak semestinyer baik ehehehe...ok la untuk memperkenalkan pelbagai jenis mesin jahit yang lain lagi,cik sue tak dapat nak upload kesemuanya di n3 cik sue ni....berat..ketat..padat..ahahaha.Sila la klik disini->


                                http://www.anekamesinjahit.com

Semoga dengan panduan yang di berikan di laman ini akan menambah minatkan diri kawan-kawan pada mesin jahit dan dunia jahitan...tatatatta







3 comments:

Dayang Zubaidah said...

assalamualaikum cik sue, saya ada masalah sikit pada mata jahitan ni.dulu ok tapi baru2 ni saya menjahit mata jahitan sebelah bawah berserabut dan lagi satu , bila masa tgh menjahit tu tiba2 benang pada jarum tu terputus, blh tak cik sue terangkan apa dan kenapa mata jahitan tu begitu...

terimakasih

Dayang Zubaidah said...

assalamualaikum cik sue, saya ada masalah pada mata jahitan. pertama mata jahitan sebelah bawah berserabut dan kedua bila masa tgh menjahit tu tiba2 jer benang pada jarum tu terputus..
tolong berikan penjelasan ye cik sue
Terimakasih

Cik Sue said...

kihkihkih da macam cs ni doc kepad amesinplak bunyik soklanawk tu ahahahha...ygcs tahu..lau problem benang atas..check kat mesin kat bahagain atas..lau benang ats check kat mesin bgian bawah..cer awak check laluannyer tu..btl ke tak