Wednesday, October 26, 2011

HHutang Budi di Bawa Mati..Hutang Money?..alamak Kene Bayar Body Ker?...




Assalamualaikum...

Salam sayang korang...kali ni nak sembang bab "hutang"...korang pernah tak

1.Berhutang pastu tak bayo2...
2.Korang memberi hutang pastu si pemiutang tak reti nak bayo balik
3.Korang lupa nak bayo hutang ( bagi alasan pleasee )
4.Korang pasrah dan redha je serta menghalalkan juga..
5.Tersemat perasaan dendam pada si pemiutang tersebut..
6.Korang takut/segan/tak de kekuatan/....untuk pengut hutang heee

Yang manakah kategori anda?....sebab cik sue buat soklan ni pasal cik sue sekarang duk yang no 6 tu...menunggu bilakah cik pemiutang tu nak bayo hutang upah jait baju den huuuuuuu....




2 comments:

kakayaya said...

ohhh..kalau sangkut dengan kes 'kedai jahit ku' sonang bai tu.. he he he
buat undang2 je che su... beri notis dua bulan.. kalo takmo ambilll kita jual!.. he he..
err zalim ke??. tidak rasanya... paal tenaga yg dah dikeluarkan tu ada nilainya... bukan freee saja tau.. makan nasik la minum melooo la nak menghasilkan tenaga..itu bukan frree ookkaay!.. heeeeee

Cik Sue said...

masalahnyer...bajunyer da amek pakai huuuuu tapi bayonyer ntah bile nak bayo nehh..silap cik sue jugak kasik baju tu dulu ehehehe..tapi apa pun d saat dan ketika ini problem ni satle heeee...da bayo Alhamdulillah..