Wednesday, March 28, 2012

The "Hantu Bedak" story

Assalamualaikumm..

Hehehehehe sesaje je nk citer mistik sikit pagi2 ni kan..tapi tak laa mistik sangat punnn...ok meh kite layan gambo dulu baru leh tau mistik ker?...kikikikikiki







korang tengok lah ni...selautan bedak di kejekan cik hantu tersebut..ishhhhh








Kesan tapak kaki cik hantu yang melaksanakan kerja ni yg dapat cik sue kesan...





Tu diaaaaaa....Da dapat tangkap da cik hantu bedak kita ni..aishhhh dan2 dia buat peace!!...



4 comments:

Anonymous said...

hebat sungguh hantu ne!
-ain-

Cik Sue said...

kikikikiki..mang hebat..senyappp2 je dia buat kije kikikikiki...

suriana yusof said...

gud job..hahahah tahniah adam

Cik Sue said...

ahahahah..sepesiss ngn makcik dia kot ni...