Wednesday, January 4, 2012

Gunting "V" tirus Tu Apa?...

Assalamualaikumm

Tajuk vs Soalan ehehehehe...boleh lah ekkk kasi simple tak yah nak bebel pangjang lebo...ada pembaca bertanya soklan ni dan cik sue rasa tak puas balas komen beliau bertanya tu..rasa cam mb dia masih tak faham..ok berpandu pada beberapa gambo yg di sediakan harap beliau faham...


Tengok Gambarajah ni Dulu..

Garis putus2 tu maksudnyer jahitan yerkk..garisan yg di jahit..



Cara Potong Tirus "V"









Ahhhh paham doh ker?....gambo bisu ehehehhe tak der penerangan tapi rasa boleh faham yerk...potong tirus "V" ni tersangat perlu kat kawasan serong2 tu yerk...ingattt!!! jangan potong sampai lebih garisan jahitan tu..putuih laaa karang...

ok adiossss!!!!!!...


5 comments:

farra said...

ok.. dah paham sgt dah ni hehe.. anyway thanks a lot.. i like your blog

Cik Sue said...

ehehehehehe..baguih2...

Aku dan Sulaman said...

penjelasan yang sangat jelas..gud2..hehe...kadang2 kita susah hatikan ble terangkan orang tak paham2...maklumler cikgu yang tak bertauliah..huhu...akak pn dh lama tak buat tutorial sulaman..angin M satu badan..hahah...

Cik Sue said...

ahahah tu la pasal kak..kalau buat tutorial org tak paham..kene g kusuh amek cikgu tu ehehehee...saya MR M mang selalu ada huuu cemane ntah nak tanggalkan heehehehe..sakit jiwa raga bile duk kenang mr M ni ahahahaha...

Qaseh Safiyyah said...

Cik sue, tujuan gunting V tu untuk ape ye? adakah utk leher baju kurung je? baju melayu pun sama? thanks kak