Saturday, January 7, 2012

Tutorial Buat Seluar Katak hehehe...

Assalamualaikumm..
Wah dah masuk sabtu dah yer...jap je dahhh beberape hari da tahun baru kan?..hari ni cik sue nak layan blues jekk...ada tutorial da di sediakan tapi mood nak mengarang dan merapu plak tak der...so hari ni layan kongsi blog yang buat tutorial la je yerkkk...orang dulu2 panggil suar katak..tengah gile buat seluar budak ni heee..ok layan je blog ni...upssssss kalau da berkenan nak buat tu jgn lupe cube plak yerkk...



Nak buat kat sape ekkk huuuuu anak dara ku da beso da..tak main laa pakai suar ni lagik kikikiki....



blog berkenaan....

http://runcibledays.blogspot.com/2011/07/making-pants-while-sun-shines-ruffled.html







4 comments:

peace said...

buat kat diri sendiri pun comel agaknya ;) hihihi

runciblespoon said...

Thanks for featuring these! I hope you enjoy making them as well.

Cik Sue said...

wellcome..thanks for the tutorial..i love u blog...

Cik Sue said...

ahahahah untuk dr sendiri?...ahhh buat yg kain jersi kaler merah/htam..seksi giler kikikikikiki...