Monday, May 14, 2012

Doniaaa Baruuu!! hehehehe

Assalamualaikumm..

Salam sayangggg uols ehehehehhe..harap korang tak jemu datang jenguk ke sini yerkk..mintak maaf cik sue menyepi laa sangat-sangat kikikikiki..sebenarnya cik sue dah ada line tenet mejak awal bulan May lagiknyer..tapi apa kan daya selain sibuk dengan urusan harian yang baru nak sebati dengan diri ni ahahaha...cik sue jugak ada masalah kesihatan sikit...sikittttt je pun ahahahaha...sindrom uwekkk2 yang terlampau dan sindrom asek nk membutee je ahahahaha..tgh hebat melanda cik sue ni ahhh..toyonnnnnnnn!!!!!....

ok laaa meh cik sue tunjuk sikit gambo2 peristiwa yg kami sekeluarga lalui neh..melalui fasa baru umh baru yg tak bape nak baru kikikiki..sekolah baru,jiran baru ehhheheheh jadual harian yang baru..serba serbi baru la kikikikiki..


Umah baru yang tak bape nak baru ehehehhe..cik suami beli daripada owner asal orang cina..gambar ni amek sebelum pago umah di cat dan masih ada pengubahsuaian yang belum sempurna hehehehe..skang da malu nak amek gambo umah kikikiki..sogan kat jiran2 sebelah ( masalah tol aku ni kan ahahaha )..umah ni umah taman tapi macam lot..boleh laaa dik nom aoiii ehehehehe Alhamdulillah dah ni ahhh...umh 4 bilik 3 bilik air dua ruang dapur..dapur tempat masak dan satu ruang dapur untuk lepak-lepak ( dorang panggil dapur kering )..

Dalam umah tak leh tunjuk miahahahahaha...serabai lagik wehhh akakakaka lom habis kemas pun..malu den kikikikiki..


Sek baru abang dan kakak..huuuuu sjk(c)ping ming kluang..10km dari umah..pagi2 lagik cik sue da rempit nganto dak2 ni sekolah..aisss da jadik supir uuu...




Tu ahhh!! abang kimi dan kakak..beza dari sekolah lama sjk(c) masai di mana kat sana pelajar melayu hampir separuh dari pelajar cina sendri..tapi kat sekolah baru ni dalam 20 orang jek budak melayu huuuu..kakak adalah satu-satunyer pelajar melayu yang bertudung huuuuuu..tabah yer kakak..

Seratus peratus cik sue bekalkan makanan ke sekolah..no money to school okeyyy!! ehehehehe...ahhh dua2 sekolah pagi..

Sekolah ni nyer pesen kan?...tak leh campak anak kat tepi pago u..huuuu kene anto depan pago yg ada satu lorong pelajar lalu untuk masuk..senang citer keta pun kene beratur tak leh packing sesuka hati huuu..kene q nk turunkan anak..pastu pelajar masuk kene pakai scan kad...macam org masuk kije tuh adehhhhh!!!!...lupe plak nk snap scan dak2 berdua tuh..aisss da malam..karang2 la yer ahahahaha...


huhhhh korang tak cayer?..ahh tengok tu...cantik je keta beratur nak amek anak2 sekolah ahahahaha...aissss ngn keta2 kene beratur akakakakaka...

Cite bab jiran plak...

Tepi kiri dan kana serta depan adalah jiran melayu...belakang omah jiran cina...jiran semua kebanyakkan isteri tak kije cam aiii lah ahahahaha..tapi ya ampunnnn umah cam orang tak der..sunyikkkk hukkk...tak nampak bayang orang pun..Jiran cina plak kat belakang tersangat laa peramahnyer...tapi ada satu kesulitan heeeee dia tak bape pandai cakap melayu dan den pun mang tak pandai langsung bebahasa manderinggg..sudahnyer seb baik laa kakak dan abang ada hahahah jadi juru bahasa..entah pa alaa si kakak wawa tu pakai mandrem..ahso belakang umah ni da kasik banyak hadiah kat dia ( tedy bear laaa) yg dia beli masa melancong luar negara..aisssss jgn dia culik anak aku sudaaaa....think postif kikikikikiki

Apo lai tadik nak cite ntah ahahahahaha..weh da sakit pinggang le..( ssh lau da tuwek ni huu )...ok laa nnti cik sue sediakan dulu bahan sebelum bukak cite..tak best plak ekk nk citer tapi tak der bahan huuu...

ok tata dulu...
















2 comments:

ita said...

wah ..akak lama menyepi..kite suka blog akak ni...selalu duk belek.jadi blog motivasi utk cuba jahit mnjahit nie...

Cik Sue said...

mekaseh ita...huh tu laaa lama menyepi hahahaha...