Tuesday, October 9, 2012

APTB...huuuuu

Assalamualaikumm...




Post nade-nade pagi ni bule?..ahahahaha sedang sakit mata..dah tiga hari ...dah pergi klinik..doc kate mata saya sedang mengalami tekanan yang hebat.. sedang stress...erkkk!! mata pun tahu stress ke doc?..mate pun tau tesen ker?...pestime dengo ni doc jangan la wak kelako ngan saya pulok :-D...

Jangan tak tahu,mata pun macam kite...ek kite?..cik sue laaa...kerana terlalu mengunakan mata ..tanpa memberi dia waktu rehat..mata akan stress..macam tu la mata cik sue..asyik mengejar date line yang rapat-rapat :-D..rempitttttt je..tido pun kejap kejap jek...sudahnyer ,sedang menanggung akibatnyer heeee..

mata terasa perit..keringg..doc dah bagi ubat tidur,supaya cik sue dapat rehatkan mata ni..ubat titik juga selaku air mata palsu katanyer..mata ciksue dah kering..sakitnyer masa menitikkan ubat titikke mata..atuiiii rasa cam nak tebako bijik mate...huk huk huk

okai la kowang jangan ikut pangai cik sue yg satu ni..jaga kesihatan mata okeh...



8 comments:

lovely said...

salam perkenalan dari saya.
http://lovelyberryintheblog.blogspot.com/

Cik Sue said...

Salam kenal dan salam sayang dari saya...:-D

norazah nasir said...

ades cik sue, mata pon stress ke?habis lah...dia stress tgk jarum dan benang..hrp bsabar ye mata...:)
semoga cepat sembuh cik sue

DyaNz said...

kesian kak sue..tepaksa stop sekjap me'rempit' ek...ok banyakkan rehat ye..semoga cepat sembuh

normaliza said...

sama la..tapi saya plak duk pening pale je sbb tak cukup rehat. sudahnya dapat mc. kalau berterusan camni takut kena buang keje jek...uhuhu...

Cik Sue said...

normaliza..
awok jgn la cam gitu..kang bos bagi surat bersara awai kan ke naye ehehehe..jahit ikut kemampuan semasa awok..ciks u eni xper..tido kross kross pun bos tecik tu je melalak nk susu ahahahaha...berani dia nak fired akak!!..ahahahahaha

Anonymous said...

It took me time to learn all the comments, but I honestly loved the blog. It proved to be very advantageous to me and I'm positive to all of the followers here!

liza said...

sabola cs...... bila ada kejujuran, kmesraan, murah hati, beriman tentulah ada prkataan antonim bgnya. so begitu juga manusia. smoga usaha kita ats muka bumi ini mndapat kberkatan dari ALLAH SWT. salam.