Thursday, December 1, 2011

Cuti-Cuti

Assalamualaikumm...

heeeee...sepi nyer blog aku ni ehehehehehe...seb baik tak der sawang lagik kikikikikiki...Skang mood nak update blog tengah suam-suam kuku lagik..malsnyer wehhh nak buat kije-kije...penat balik cuti lom habis lagi...padahal cuti seminggu je kekekekeke...
Sebelum bercuti..penat nyer menjahit mengejorkan nak siapkan tempahan jahitan..kemas umah lagik..maklum lee nak tinggal seminggu kene laa ion baju kije cik suami dulu bagi cukup stok untuk seminggu tu heeee..bila balik je dari terengganu..walauuu wehhhhhh....umah ku umpama tongkang pecah kembali hukkkkkkk..cedeyyy nyer...ku tinggal umah dengan keadaan bersih tapi bila ku pulang....umah cam hape ntah..adik lelaki ku masak tak basuh kuali..siap berulat lagik...tong sampah penuh sampah tanpa plastik sampah d letak...aduiiiiiiii..hangin satu badan ku...korang lelaki tak ley nak pikio ker?...adik cik sue ikut juga pulang bercuti ke trg tetapi lewat seminggu dari cik sue..jadinyer yang ada kat umah sepeninggalan cuma cik suami dan adik lelaki yg bujang...cik sue naik hangen nagn cik suami...cik suami bilang dia ngak masak loo..dia kene pergi kl loo..jadi pesalahnye adik lelaki ku looo..haiyyaaa manyak sakit hati looo...ehhhh apa aku merapu kat sini heeeeee...
tak moooo da bebel huuuuuu..ok laaa korang kalau nak layang gambo ni boleh la yerkk...balik kali ni mang tak pergi memaner..ujan jeee cemane nak jalan..niat d hati nak ajak anak2 naik bot penambang kat seberang takir..tapi sungai bergelora hatiku cuak..tak jadi...len kali laa gamaknyer...

ok laaaa layan je gambo nehh...




Tepi sutra beach resort...sini je laaa tempat selalu main pantai pun..kat lain ramai org huuu..xder privacy heee


ewahhh..budak ni mang tak takut langsung nagn air pantai ni....




Sepupu!!!..dak aihhh bukan sepupu kepada anak cik sue..sepupu kepada cik sue nehhh...heeeeee





Tak leh naik bot penanmbang...tengok monsun cup pun jadik laaa..dalam ujan huuu...




kepenatan main...tido kat serambi...angin mak aihhh...bukan sepoi2 lagik dahh...macam nak terbang umah lagik ada heeeee...

haaa lepas tu,klik le iklan kat bawah ni sekali miahahahahaha...( lawoks je)

2 comments:

Tyha said...

Org Terengganu rupanya Cik Sue ni...;)

Cik Sue said...

heeee na..na..naa..tranungg kitter...aku tengok penyu teloo..penyu tengok sapa2 teloo...hehehehe gurau je nah..yuppp trg mari ehehehe..