Wednesday, December 14, 2011

Meh Buat Tudung Plak..


gambo ehsan dari abang google

gambo ehsan dari abang google






Assalamualaikumm..

Cik sue tak pandai buat tudung..beliii tudung pun tak bape nak mahir hehhehe...ada yang beli tapi tak terpakai pasal tak selesa..tersingkat laaa..tak muat muka pun ada...ada beberapa lai duk buat pekasam kat dalam gobok baju..tak pernah pakai heee...tudung yang buat lasak tudung yang sama je..hak tu laa buat pi kenduri ,hak tu laa buat pi jalan..hak tu laaa yang duk sarung pi kedai...balik-balik tudung yang sama jeee huuu naik segan den..

Kali ni bukan cik sue tak mengajo buat tudung na...jangan salah faham heee..cik sue pun masih dalam keadaan "menuntut ilmu" lagi ni..lom layak nak buat tutorial ntuk tudng ni k.Cumanyer kali ni cik sue nak kongsi blog yang ada buat tutorial buat tudung...segala soklan yang tak faham tu bule laa korang bertanyer pada owner blog tersebut yer..

moh kite g jenguk blog beliau

http://blogrimbun.blogspot.com/2010/02/camna-nak-jahit-tudung-sendiri.html


3 comments:

Tyha said...

Blog Mila memang best..;).Blog Cik Sue pon best gak...dua2 Tyha suka

Mila@Rimbun said...

Thanks for the link.. banyak jugak ilmu ada kat sini TQ

Cik Sue said...

sama2...niat kite sama..tak salah kan?