Thursday, September 15, 2011

Member Baru..

Assalamualaikumm...

Semalam sempat pulak cik sue blogwalking..da lama tak jejalan cari tutorial yang berkenan di hati ehehehehe...sambil meng upload kan gambar-gambar yang nak buat tutorial kat blog ni ehhh sempat pulak cik sue terjumpa satu blog yang penuhhhhhh dengan tutorial jahitan...tapi omputeh punyer....cantik-cantik sungguh skirt budak-budak yang duk ada kat blog tu dengan tak buang masa cik sue terus je jadi follower blog berkenaan ehehehe..





kebetulan cik sue tengah sibuk dengan tempahan ni,so kali ni cik sue pun nak ajak korang pergi jalan kat blog tu jugak laaa...jomm klik link bawah!!!

4 comments:

peace said...

dah follow gak ;) hehehe

Cik Sue said...

ehehehehe kang sama2 kite praktis yer

Aku dan Sulaman said...

memang besh blog nieh..suke jugak sesekali ke sanen...idea dorang pn besttt.....

Cik Sue said...

skang tgh rajin selongkar blog tu ehehehehe...