Monday, June 20, 2011

Hari Bapa

Assalmualaikumm..salam sayang,semalam hari bapa...korang masih ada bapa?..ermm cik sue dah lupa,cemana rasa ada bapa kandung..yang ada bapa mertua heheheheh..Cik sue kehilangan kasih dan sayang bapa semenjak cik sue darjah enam lagi..lama dah tu kan?...Mejak dari tu,Puan Khatipah Jusoh ler jadi bapa kepada cik sue dan adik-adik...dia lah omak..dia lah bapak...kadang cik sue pikio2 balik,cik sue ni membesar tidak ada kasih sayang bapa dan omak sepenuhnya macam orang lain...omak cik sue siang dan malam kerja mencari rezeki untuk cik sue dan adik-adik..cik sue ada lima lagik adik tauu jangan memainn hehehehehe ( ramai gak kan?)Tapi alhamdulillah,boleh di katakan semua berjayalah jugak adik badek cik sue hehehe.Sorang pun tak kandas sekolahnyer syabassss puan khatipah.Bayangkan..masa aruah bapa cik sue meninggal akibat kemalangan jalan raya,adik cik sue yang paling kecik baru tau merangkak..baru tau panggil bak ( panggilan untuk aruah)..masih menyusu lagik...dah le sebelum tu omak cik sue tak bekerja..is..is..is cemana ler tu kan?...Adik cik sue yang bongsu ponpuan...tak pernah tengok,kenal waimaa merasa kasih sayang seorang ayah...sian dia huhuhuhuh kami selalu usik dia yang dia tu anak angkat hehehehehe...
Cik sue tersangatt bangga menjadi anak kepada Puan Khatipah yang hebat ini huhuhuhuhuh..cik sue belum tentu kuat sepertinya nak menghadapi dugaan berat semua tu..semoga puan khatipah di pangjangkan usia dan di berkati usianya...U are the best...
Untuk itu cik sue nak merakam kan ucapan " Selamat hari bapa..mak!!"..orang tabikk springg toing3 pada mak..



2 comments:

suriana yusof said...

ish2,..mesti cute kn adik cik sue yg kecik tue..heheheheh

Cik Sue said...

ahahahhaha cute lah sangat2 nyer wahhahaha...