Thursday, June 16, 2011

Kupon Ntok Cik Syahrul Bariah(Aku dan Sulaman)

Assalamualaikummm..cik sue baru jer dapat katalog dari tupperware jap tadi..buka jer ekkk ada kupon lagik lerrr...ermmm kupon yang lepas pown tak tersedor dah xpired..lom guna ler..baziorr jee...cadang-cadang nak bagi pada kak syahrul ler....NAk kE IdoK!!...ka syahrul oiii...i kasik pree jer..kalau nak, bule ler bagi alamat omah,cik sue poskan nnti..kalau tak nokk..bagitau nooo..boleh i lelong pada kawan lelain plak..kawan-kawan yang lain jangan mare yerk...len kali cik sue offer kat korang plak...


4 comments:

Aku dan Sulaman said...

salam sue...br arini dpt ngadap pc...akak g jenjalan ke kulim kedah baru2 nieh..hehe...thanx for d coupon ek...nt akak send address by email..heheh..thanxx taw..ngee...

Cik Sue said...

hoooo dah habis cuti sekolah baru g jalan?..ehehhehe best2...ok same2..

Aku dan Sulaman said...

dpt dh...hehe..thanxx sue..mmuaah!!..

Cik Sue said...

dapat dah?..eheheh ok..sama-sama..