Wednesday, June 15, 2011

walaaauu weyy!!..fennat lolll...

Assalamualaikumm....tak dak cite hape-hape just nak kongsi perasaan penat cik sue jerkk hikhikhik..ni ler kije cik sue selama menyepi mejak senin baru nih...hukhukhuk..jahitan top urgent!!..sampai kek omah cik sue pada tgh hari senin. dorang nak amek pagi ni..hari ni ler..Alhamdulillah dah siap semalam kul sebelas lebeyyy...99 helai doll..bukan hape pun just nak kene tampal menampal aje..baju ni baju pekerja kat MMHE pasir gudang...dorang upah cik sue suh tampal-tampal...ok laaa korang layan la dolu pic ni ( sempat plak aku snap muahahhaa )...ptg ni cik sue masukkan tutorial nak sambung kolar baju blouse wokehh..tatatatata..


huhh!! sessak..lemas..cik sue nyer gua pat bertapa..



balance yang ada dari 10 bungkuihhh..





ni yang dah siap tampal..nak lipat plak masuk pastik huhuhuhu..



cik hashim nak tuko nama hehehehe..