Wednesday, June 1, 2011

Balik Kampung...

Assalamualaikum semua..pejam celik pejam celik..esok tiba lah hari cik sue nak balik kampung..huhuhuhuh macam aku sorang ada kg erkkk kehkehkeh...kampung cik sue nunn di batu rakit kat terengganu sane...korang???...tak balik ker musim cuti sekolah ni?..balik leee...balik leeee...hikhikhik...ok laaa cik sue balik ni seminggu aje pownn..maka dalam waktu seminggu tuh maka tadak lahh n3 post baru yerkk..harap korang tak bosan jengah sini lagik..cik sue tak pakai berukbend pakai wifi jekk..tak bule hangkut lee hikhikhik...doa kan perjalanan cik sue selamat pergi dan selamat pulang pasir gudang yerkk..cuak jugak ni kene drive sendirian tanpa suami...huhuhuhu suami last-last minit plak tak dapat join adventure..dia balik naik bas xpress jumaat malam nanti ke trg..jadi topakso laa cik sue jadi driver..lama dah tak buat kije ni hhihihihihih...ok apa-apa komen korang selepas malam ni akan cik sue publish dan balas bila dah pulang jhr yerkkk...ok adiossss mayosss 

2 comments:

Aku dan Sulaman said...

owh..balik kg rupenye..huhu...beshnye...

Cik Sue said...

aaa balik kg..adik ppuan cik sue di pinang org..alang-alang tu duk la lama skit dah cuti sekolah tu..sempat ler g poye-poye hehehehe