Thursday, May 5, 2011

Kubu Kuat Cik Sue

Assalamualaikumm...salam sayang korang..korang sehat ker?...cik sue di landa demam selsema nih..xder mood nak jahit dan tak de mood nak buat nota...Tapi cik sue tak reti nak lending-lending rehatkan badan...hidung dah macam hidung badut dah ni...merah dan pedih.Tisu dah nak habis sekotak dah ni..laju ajerrr si hinggus terjun tanpa had...uhuhuhuh.bersin tok sah cakap ler...ni ok skit dari semalam..sampai poning otak cik sue uhuhuhuh..ok laaa apa2 pun stakat ni aje cik sue melalut...ni nak kongsi gambo kubu tempat cik sue bertapa hari-hari...apa tujuan erkk?..ntah!!! saje-saje jerk ahaks ahaks tak de motif pun korang k.




4 comments:

Ayie said...

komputer sebelah mesin jahit..?? wow.. hahaha

Cik Sue said...

ahahahha..nak buek cemaner..meja pc lom ade..menumpang le dulu ngn cik mesin jahit tuh ahahaha...boleh la dorang berkasih sayang ahahahah.

Aku dan Sulaman said...

sambil menjait ayuh kita blogging..heheh...

Cik Sue said...

blogging jgn tak blogging hakhakhak...